Veelgestelde vragen
1. Eerste behandeling
We verzoeken u om volgende documenten mee te brengen: uw identiteitskaart, het voorschrift van de arts (max. 2 maanden geleden uitgeschreven), eventueel beeldmateriaal, verslagen van de specialist, …
2. Afspraken
Deze kunnen online, telefonisch of via mail gemaakt worden. Indien u extra vragen hebt voor ons kunnen deze steeds via mail. Wij reageren zo snel mogelijk.
3. Tarieven
Alle therapeuten binnen onze praktijk zijn gedeconventioneerd. De verschillende tarieven per sessie kan u terugvinden in het overzicht hieronder.
Na elke/... behandeling(en) zullen we afreken, dit kan cash, met bancontact/ payconic of via overschrijving. Nadien ontvang je van ons de nodige documenten om een terugbetaling bij de mutualiteit of verzekering te bekomen.
Indien u niet tijdig betaald zal u een betalingsherinnering ontvangen en zullen er extra administratieve kosten aangerekend worden.
Zie onder de veelgestelde vragen voor een duidelijker overzicht van de gevraagde prijzen.
4. Annuleren
Indien u niet aanwezig kan zijn op uw afspraak, vragen we u om ons minstens 24 u op voorhand te verwittigen. Bij herhaaldelijk te laat of niet komen opdagen zonder te verwittigen, zullen de beurten worden aangerekend. Alvast bedankt voor het begrip!
5. Huisbezoek
Indien noodzakelijk bieden wij ook huisbezoeken aan maar dit moet steeds in overleg met de kinesitherapeut. Hiervoor heeft u steeds ook een voorschrift van de dokter voor nodig. Uiteraard willen we de beste zorg bieden aan iedere patiënt en hebben we liever dat u toch naar de praktijk komt aangezien de mogelijkheden voor behandeling hier veel groter zijn.
5. Parking
Er zijn drie parkeerplaatsen voorzien, deze staan aangeduid met een bordje. We zouden u willen vragen om u niet te parkeren aan de melkautomaat.

